PRO-HELP ADÓTANÁCSADÓ

Könyvelői Nívódíjas Iroda

Bérszámfejtés

A bérszámfejtés és a munkaerő ügyviteli tevékenység kiszervezése a cégvezetés hatékony döntése.

A bérszámfejtés, a munkaerő-keresés, a könyvelés, a különböző IT szolgáltatások mind olyan területek, melyek kiszervezésével jelentős költségmegtakarítás érhető el a társaságok működése során.

A bérszámfejtés kiszervezése a takarékosság egyik fontos eleme. A vezetők felismerték, hogy jelentős munka, energia ezáltal költségmegtakarítást érhetnek el, ha a bérszámfejtési tevékenységet erre szakosodott cégre bízzák. Ebben az esetben nem neki kell nyomon követnie a folyamatosan változó jogszabályokat.

Bérszámfejtéssel foglalkozó munkatársaink szakmai tudása biztosíték arra, hogy megbízóink alkalmazottainak bérelszámolása, adóbevallása pontosan, megbízhatóan és a hatályos törvényeknek mindenben megfelelően készül el.

Munkatársaink a bérszámfejtés során a tudomásukra jutott információkkal, adatokkal a legszigorúbb követelményeknek megfelelő kiemelt titoktartással bánnak.

 

 

 

 

 

 

 

Miért előnyös a bérszámfejtés kiszervezése?

  • Időt takarít meg Önnek.
  • Alkalmazottai személyes adatait biztonságban tudhatja.
  • Csökkenti költségeit.
  • Garantált a hatályos jogszabályoknak való megfelelés.

Legfontosabb teendők a bérszámfejtés területén:

  • Dolgozók adatainak nyilvántartása
  • Havi bérszámfejtés elkészítése
  • Ösztönzési rendszerek nyilvántartása
  • Havi adatszolgáltatások elkészítése
  • Bérpótlékok, egyéb juttatások számfejtése
  • Jövedelmek, járulékok elektronikus adatszolgáltatása
  • Önkéntes nyugdíjpénztári bevallások elkészítése
  • Adatszolgáltatások teljesítése
  • Munkaügyi- és bérstatisztikák elkészítése
  • Könyvelés részére bérfeladás készítése az igényelt bontásban és formátumban
  • Fizetendő adók és járulékok listájának elkészítése a bérszámfejtés adataiból
  • Igény szerinti munkaügyi nyilvántartások, statisztikák
  • Szabadságok és túlórák nyilvántartása
  • Dolgozói levonások nyilvántartása, kezelése

 

Eddigi látogatók:

Flag Counter